M mahenmehta77 New member Dec 27, 2008 #1 Hi, I am doing MBA 1st Sem and need a project, can anyone help me or provide the project on any topic in accounts. Please mail me on No Email ids allowed. Thanks Last edited by a moderator: Dec 28, 2008
Hi, I am doing MBA 1st Sem and need a project, can anyone help me or provide the project on any topic in accounts. Please mail me on No Email ids allowed. Thanks
vengabeats Nilesh Nagdev Dec 28, 2008 #2 Hi Mahen There are already projects available for accounts, Use search option. Projects are for reference purpose.
Hi Mahen There are already projects available for accounts, Use search option. Projects are for reference purpose.
alistair24 Alistair Rego May 25, 2009 #3 mahenmehta77 said: Hi, I am doing MBA 1st Sem and need a project, can anyone help me or provide the project on any topic in accounts. Please mail me on No Email ids allowed. Thanks Click to expand... Hi, For projects in accounts go to this section Accounts - MBA Online
mahenmehta77 said: Hi, I am doing MBA 1st Sem and need a project, can anyone help me or provide the project on any topic in accounts. Please mail me on No Email ids allowed. Thanks Click to expand... Hi, For projects in accounts go to this section Accounts - MBA Online