K kirthi New member May 14, 2008 #1 please send me a performance appraisal project for reference............. please...... its urgent..................
please send me a performance appraisal project for reference............. please...... its urgent..................
J jamescord James Cord Mar 18, 2016 #2 kirthi said: please send me a performance appraisal project for reference............. please...... its urgent.................. Click to expand... Hello Kirthi, Here i am sharing Case Study on Performance Appraisal of Automobile Industries, so please download and check it. Attachments Case Study on Performance Appraisal of Automobile Industries.pdf Case Study on Performance Appraisal of Automobile Industries.pdf 439.4 KB · Views: 0
kirthi said: please send me a performance appraisal project for reference............. please...... its urgent.................. Click to expand... Hello Kirthi, Here i am sharing Case Study on Performance Appraisal of Automobile Industries, so please download and check it.